Vastuualueet: Hanna Juhola: Pj, naiset Juho Lehtimäki: Miehet Tommi Rättö: Turnaukset Veera Venho: Rahat, varusteet Aki Ropo: Kotisivut Eeva-Jonna Korpi: Sihteeri, firmademot Veera Manner: Alkeis/juniorit Juuso Tulonen:Alkeis/juniorit, vpj
Hanna: Olen paljasjalkainen tamperelainen, neljättä vuotta naisten vastaavana ja viimeistä vuotta pj:nä. Vaihdoin koriksesta ultimateen syksyllä -08 TT-Lätyn alkeiskurssilla, kun puoliväkisin sinne pakotettiin. Ultimatekokemusta on kertynyt myös ulkomailta; vuoden verran asustin sekä Saksassa että Turussa, lisäksi olen kierrellyt erilaisia turnauksia. Ultimaten ulkopuolella väkerrän jatko-opintoja TTY:n fysiikan laitoksella.
Lepi: Olen TT-Lätyssä -08 perusopintonsa saanut syntyperäinen tamperelainen ultimatisti. Neljäs kausi hallituksessa miesten joukkueen vastuuhenkilönä pyörähti käyntiin ja odotukset ovat korkealla. Tämän vuoden tavoitteena on, että 85% miehistä osaisi käyttää osallistujia ja 70% lukea foorumia. Työtä riittää...
Tommi: Hallituksen vanhimman (fyysinen ikä, pelivuodet, hallitusvuodet) jäsenen ultimateura alkoi Helsingissä v. 2000 ja on jatkunut vuodesta 2004 lähtien Tampereella. Matkalla on kokeiltu erilaisia hallituspestejä, kierretty Eurooppaa useissa turnauksissa, pelattu jokunen maaottelu, perustettu yksi ultimateseura, järjestetty lukuisia tapahtumia ja vedetty projekteja... Tampereultimate on sydämen asia, vaikka treenaaminen onkin jäänyt vähemmälle. Töissä olen uskonnon opettajana Hatanpäällä ja muita harrastuksia mm. kiipeily ja hiihto.
VeeraV: Oon Veera Venho, eli siis Vekku. Tämän vuoden vahdin seuran suurta rahakirstua rahiksen ominaisuudessa. Lisäksi UFOn irtaimisto sijaitsee häkkikomerossani edelleen, eli olen myös varustevastaava. Ultimaten aloitin 4,5 vuotta sitten, kun eräs R.Kopola mainosti lajia yliopistolla: "Meillä on miehiä, meillä on teekkarimiehiä, meillä on bileitä ja olin juuri pelaamassa Italiassa..."
AkiR: Ultimaten alottelin tossa muutama vuosi taaksepäin menemällä TT-Lätyn alkeiskurssille. Tarkoituksena oli vain hakea kunnonkohotusta toisia lajeja varten jollain talviharrastuksella. Ultimate vei kuitenkin täysin mukanaan ja muut lajit jäi sen seurauksena unholaan. Innolla odotankin mitä kaikkea tulevaisuudessa pääsee kokemaan tämän lajin yhteydessä. Hallitustoimintaa on tullut harrastettua aikaisemminkin, viimeisimpänä niistä TT-lätyn hallituspesti. Nyt kuitenkin ensimmäistä kertaa UFO:n hallituksessa ja jotain IT-hommia pitäisi kuulemma nykyisessä pestissä osata.
Eevis: Olen Eeva-Jonna Korpi, mutta todennäköisemmin kentällä huudellaan Eevistä. Kolmisen vuotta olen pyörinyt mukana ultimatekuvioissa, ja nyt toista vuotta hallituksessa. Ja vaikka entisessä elämässäni olin seinäjokisessa salibandyjoukkueessa vasen pakki, taskusta löytyy venäjän oppiaineen kandidaatin paperit (ja hirveä halu opiskella jotain ihan muuta). Liikunta-ala kiinnostaa, ja kevät meneekin Varalassa Liikunnanohjauksen peruskurssilla, ja sitten tulevaisuus on auki. Muuten aika kuluu neuloen ja muutenkin näperrellen silloin harvoin kun aikaa jää.
VeeraM.: Kerran teekkari, aina teekkari.
Juuso: Olen Tampereella syntynyt ja asunut täällä koko ikäni. Valmistuin TTY:ltä syksyllä 2014 ja olen aloittanut ultimaten Lätyn alkeiskurssilla. Lätyssä olin myös puheenjohtajana ja varapuheenjohtajana. Kokemusta on valitettavasti vain suomen pelikentiltä, mutta kiinnostusta olisi lähteä ulkomaillekkin katselemaan menoa. Nykyään asustelen Armonkalliolla. Lähivuosien tavoitteena on saada Veeran kanssa junioritoiminta jylläämään.
|
|